Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 11:34 - KFC или черната дупка на пепситата (неочаквано продължение)
Автор: vasmer Категория: Бизнес   
Прочетен: 2586 Коментари: 2 Гласове:
1



Преди няколко дни се случиха две събития едновременно - KFC окончателно загубиха един клиент (в случая мен), но пък за сметка на това страшно ме развеселиха. Признавам, че не съм се смял така отдавна. Поне е сигурно, че се грижат за доброто ми настроение :)

Сигурно някои от вас си спомянт за един случай с едно забравено пепси, който имаше на пръв поглед неочакван за нашите балкански ширини завършек, като Самекс обещаха, че ще има бонус при следващата поръчка. Цялата история
тук.

Дойде времето,  значи, аз да направя още веднъж поръчка от тях, като си признавам, че основно бях любопитен за бонуса, който ще получа от фирмата. Обаждам се аз, давам си поръчката и питам за бонуса. Оказа се, че той е едно допълнитено пепси. Самото обаждане и последващия разговор доста надвишаваше цената на прословутото пепси, тъй като си бяха сменили системата, но явно не си бяха платли за миграция на данните и се наложи ровене в старата база и т.н.

Както и да е, след близо 10 мин в телефонни разговори успяхме да се разберем с девойката, която беше изключително любезна и добросъвестно записа в поръчката, че заедно със старото недонесено пепси, има едно бонус. Дотук всичко добре.

Половин час по-късно се звъни - поръчката идва. Този пъ, като вече врял и кипял в KFC бакиите подложих на пълен анализ поръчката. Всичко беше там .. без пепситата :) Вече две на брой :) Разносвача взе да спори, че такова нещо нямало и никой не му е давал никакви пепсита. Стана голям цирк, а мен вече  ме напушва голям смях. Тогава погледнахме бележката на самата поръчка. Оказа се, че такова нещо имало, но с един ситен шрифт в долната част, за който трябва минимум професионален микроскоп и добре тренирано око :) 

Човекът засрамено се извини и след половин час лично ги донесе. За сметка на това, този път в поръчката имаше 3 парчета пиле, които след отваряне се оказаха  едно парче пиле, едно бонфиле и едно крило :) После кажете, че KFC не се грижи за разнообразието на храната ви :)

Всичко това, обаче, ме наведе на следните мисли:

1. Явно в момента ставаме свидетели на раждането на KFC Рокфелер. Нали знаете как Рокфелер е станал богат - историята с ябълките - по една, после по две и така докато леля му умряла :) Май същото става и в KFC, само че сценараия е с пепсита :)

2. Да започна бизнес с поръчки на пепсита от KFC. Те всеки път ще ги забравят, аз ще се оплаквам и те ще включват бонус. Така със старание и упорство един ден мога да събера достатъчно пари и да ги изкупя :) Или поне няколко камиона пепсита :)

3. Или мениджмънта на заведението е много загубено или това е схема. Защото аз трудно си обяснявам, как така са поръчали нова информационна система, а бележките, които отиват към тези, които реално събират поръчките са с един дребен шрифт, избледнели, така че в бързането да не ги видят. Така че със сигурност не мога да обвиня нито разносвача, нито тези, които са събирали поръчката, а изключително неадекватния миниджмънт.

Поздрави от мен г-жо Демирева, но загубихте един редовен клиент!




Гласувай:
1
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. prado - Така, точно така, освен това в со...
17.08.2009 13:18
Така, точно така, освен това в собствения фритюрник си сменям редовно мазнината, докато в KFC вероятно я сменят, когато сменят и фритюрника !
Бях дала предложение да си направим класация на заведенията , в които ни се случва да ходим, и ще се получи добра картинка, но няма желаещи да се заемат!
цитирай
2. vasmer - prado,
17.08.2009 13:24
Идеята е много готина, аз също съм си мислил за това. Но трябва да се измисли нещо като трибуна. Иначе съм склонен да се захвана, но начина ми убягва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasmer
Категория: Бизнес
Прочетен: 555993
Постинги: 112
Коментари: 1439
Гласове: 1971
Спечели и ти от своя блог!