Блогрол
Постинг
03.07.2009 17:28 -
Купуването и продаването на гласове е престъпление
Автор: vasmer
Категория: Политика
Прочетен: 2716 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 16.07.2009 13:03
Прочетен: 2716 Коментари: 11 Гласове:
0
Последна промяна: 16.07.2009 13:03
Тази сутрин четох едно интервю с другаря Станишев. Изобщо не ми е симпатичен, но и той като всеки друг политик по време на избори казва по някоя и друга истина. Ставаше въпрос за купуването на гласове. Много е прав човека като казва, че този който е дал парите за купуването ще иска да си ги върне, при това не с лихви, а с реална печалба. Интересно ми е защо това не се осъзнава от тези същите, които продават гласа си? Толкова ли сме обезверени или сме такива егоисти, че след нас и потоп. Или просто сме глупави?
Този въпрос е свързан с гласуването. но не агитирам никой да гласува. Човек не е ли убеден, че трябва да го направи, няма смисъл да се насилва. Напротив, даже следващия път ще си мисли, че се е прецакал страхотно. Гласуването е въпрос на това дали имаш гражданско съзнание, дали си социално животно, което знае, че като направиш нещо малко за обществото, обществото ще ти го върне.
Имах шанса да поживея няколко години в Германия. Защо немците спират на пешеходна пътека? Отговорът, който получавах почти от всички беше: защото утре там може да е моето дете. Един малък жест, малко допринасяне за благото на обществото, но породено от гражданско съзнание.
Така е и с гласуването. В интерес на истината няма голямо значение кой ще е на власт. Бидейки член на това правителство за известно време и изхвърлен като мръсно коте, когато станах неудобен, мога да заявя това с пълна увереност. Всичко е маркетинг и задкулисни игри. Важно е да се гласува по друга причина - така ставаме граждани, заявяваме, че искаме, и някой ден вероятно ще бъдем толкова много, че ще разберем дори какво искаме , как да го постигнем и благодарение на това, че сме граждани ще го постигнем.
Дано да се видим пред урните! :)
Този въпрос е свързан с гласуването. но не агитирам никой да гласува. Човек не е ли убеден, че трябва да го направи, няма смисъл да се насилва. Напротив, даже следващия път ще си мисли, че се е прецакал страхотно. Гласуването е въпрос на това дали имаш гражданско съзнание, дали си социално животно, което знае, че като направиш нещо малко за обществото, обществото ще ти го върне.
Имах шанса да поживея няколко години в Германия. Защо немците спират на пешеходна пътека? Отговорът, който получавах почти от всички беше: защото утре там може да е моето дете. Един малък жест, малко допринасяне за благото на обществото, но породено от гражданско съзнание.
Така е и с гласуването. В интерес на истината няма голямо значение кой ще е на власт. Бидейки член на това правителство за известно време и изхвърлен като мръсно коте, когато станах неудобен, мога да заявя това с пълна увереност. Всичко е маркетинг и задкулисни игри. Важно е да се гласува по друга причина - така ставаме граждани, заявяваме, че искаме, и някой ден вероятно ще бъдем толкова много, че ще разберем дори какво искаме , как да го постигнем и благодарение на това, че сме граждани ще го постигнем.
Дано да се видим пред урните! :)
1.
анонимен -
Ще гласувам, но не за да ........
03.07.2009 17:54
03.07.2009 17:54
доказвам на някого, че съм гражданин, и въпреки ясното съзнание, че "Всичко е маркетинг и задкулисни игри".
Ще гласувам заради снимката на твоя аватар-децата трябва да растат в по-добре устроена държава, където почтените и трудолюбиви хора най-после трябва да заживеят добре.
Време е тройната коалиция да изпратим на заслужена почивка.
цитирайЩе гласувам заради снимката на твоя аватар-децата трябва да растат в по-добре устроена държава, където почтените и трудолюбиви хора най-после трябва да заживеят добре.
Време е тройната коалиция да изпратим на заслужена почивка.
2.
анонимен -
Деведжиев
03.07.2009 18:35
03.07.2009 18:35
Ето нещо и от мен по темата:
http://devedjievblog.blogspot.com/2009_06_01_archive.html
цитирайhttp://devedjievblog.blogspot.com/2009_06_01_archive.html
Няма значение игри ли са пазар ли са който иска нещо да се промени и да дойдат хубави дни и по нашите долини и планини.ДА СЕ ГЛАСУВА ПО СЪВЕСТ НО ДА СЕ ГЛАСУВА
цитирай"Купуването и продаването на гласове е престъпление"
цитирайПогледнете тези линкове, те все пак вдъхват известен оптимизъм:
http://news.ibox.bg/news/id_19303603
http://news.ibox.bg/news/id_519399425
http://news.ibox.bg/news/id_1449652913
http://news.ibox.bg/news/id_1649208106
6.
анонимен -
След като е важно ....
04.07.2009 01:06
04.07.2009 01:06
След като е важно кой брои а не кой и как гласува,защо управляващите ни убеждават да гласуваме всички масово.Само за да ни набиват в главите после - Ами нали такива сте ни избрали -ХАК ВИ Е!!!
цитирайХареса ми постингът ти, но пряко този "маркетинг" не мисля, че промяната е назряла нито, че ще назрее скоро, което изказвам с огромно съжаление.
цитирай
8.
анонимен -
Прав си
04.07.2009 08:29
04.07.2009 08:29
Прав си. Понакога и се изпускат дори истини. Помисли си защо Столетницата подари на ТИМ България Еър? Не е защото ТИМ притежават Хемус Еър и Централна Кооперативна Банка. И това е само един от многото въпроси които човек може да си зададе. А аз се питам и как изобщо уцеляват румънците като до момента нямат приватизирано нито едно предпиятие. Трябва да са големи балъци.
цитирай
9.
анонимен -
явно темата е много болна ...
04.07.2009 19:47
04.07.2009 19:47
Току що гледах новините, в които разни циркаджии спокойно обясняваха пред камерата как ще купуват гласове и колко ще вземат. Аз да си кажа честно се потресох. Потресох се от безочието на тези хора, от безочието на тези, които ще дадат пари за купуване, от тоталната липса на страх от възмездие.
Според мен си струва да се гласува дори и само тези които дават пари за купуване на гласове да изгорят здраво. И ако следващия път опитат отново, да има още по-голяма избирателна активност. И пак да изгорят.
Другият момент е, че трябва да търсим отговорност от тези, които сме избрали, а не само да псуваме под носа и да правим интернет подписки. Извинявам се на всички, които организират подобни начинания - нямам нищо против, но е време да излезем от анонимността. За което май ни е страх!
цитирайСпоред мен си струва да се гласува дори и само тези които дават пари за купуване на гласове да изгорят здраво. И ако следващия път опитат отново, да има още по-голяма избирателна активност. И пак да изгорят.
Другият момент е, че трябва да търсим отговорност от тези, които сме избрали, а не само да псуваме под носа и да правим интернет подписки. Извинявам се на всички, които организират подобни начинания - нямам нищо против, но е време да излезем от анонимността. За което май ни е страх!
http://news.plovdiv24.com/98670.html
цитирай
11.
анонимен -
Като изключим турците и циганите,
05.07.2009 14:34
05.07.2009 14:34
за които изборите са берекет, мнозина от другите, продаващи гласа си, имат своята си философия: след като години наред са гласували по съвест, а не са видяли нищо хубаво, сега предпочитат поне да осребрят вота си. Освен това считам, че продадените гласове не манипулират изцяло изборите - много хора хитреят и продават гласа си за партия, за която и без пари биха гласували. Така хем вълкът, хем агнето...
И само да допълня, че все пак не защитавам тази порочна практика, крайно против съм, лично аз никога не бих го направил.
цитирайИ само да допълня, че все пак не защитавам тази порочна практика, крайно против съм, лично аз никога не бих го направил.
Търсене