Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2009 16:58 - Какво искам лично от Бойко Борисов?
Автор: vasmer Категория: Политика   
Прочетен: 4736 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2010 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Заклеха се. Утре ще сформират и правителство. Знам, още от първия ден някои липсваха. Започнаха вече и атаките към определени хора. Не ме интересува. Даже да си кажа честно, хич не ми и трябва да знам.

Като гражданин на България, обаче, искам някои неща да се случат. Искам ги лично от Бойко Борисов, защото гласувах за него конкретно, а не за партия ГЕРБ. Няма такова нещо като партия ГЕРБ. Има една личност, която въплъти надежди. Около него се нарои измет - това е ясно. Не се вълнувам. Не се вълнувам и от еврофондове, бюджетен дефицит, спрени средства и далаери по висшите етажи. Аз съм малкия човек, с малките еснафски желания и не се интересувам от политика. Но аз искам:

1. Сигурност на улицата за мен и моето дете. Сигурност, че няма да откраднат колата ми, че няма да ме оберат, че няма да ме прегазят и да избягат, че няма да ме застрелят разбеснели се бандюги. Не искам да ми искат рушвети катаджии с мазни физиономии, не искам да чакам часове, за да си регистрирам колата или да си платя акта. Не искам когато се оплача от нещо само да увеличавам документооборота в МВР без никакви последици. Чувате ли ме, господин Цветанов, това е за вас!

2. Искам истинско образование и наука, а не псевдо-реформи. Искам синът ми като се върне от училище да ме изненада с нещо ново, което е научил, а не с поредната простотия, нова дрога или нова цицина. Искам като отиде в университета да изучава нещо поне от последните години, искам да му дадат поглед за бъдещето, а не вмирисани професори с памперси да му говорят за чудесата на изминалия 19 век. Искам да има наука, а не БАН!

3. Искам да знам, че съм здрав. Не да ме лекуват, когато се разболея, а да не ми позволяват да се разболея. Искам да се върнат задължителните профилактични прегледи с освобождаване от работа. Искам да препишете стратегията за здравеопазване от 70-те години на миналия век и да я приложите. Искам да накарате докторите да повярват в Хипократовата клетва, която са положили.

4. Искам да знам, че като влезна в магазина ще си купя качествена стока, а не поредния боклук. Искам да видя истинско мляко в киселото мляко и месо в луканката. Искам да мога да си купя жилище и да знам, че зад него е имало държавен контрол на изпълнението и че терасата няма да пане след 5 години. Не искам да живея в държавата менте.

5. Искам да не виждам изобщо вашите подчинени. И ако все пка ми се наложи, да са зад тъмни стъкла. Не искам да виждам намръщени физиономии и работа с отвращение. Не искам чиновниците да ми правят услуги, а да си вършат работата. Искам да ме накарате да пиша хвалебствия в книгите за оплаквания.

6. Искам да не си троша колата по дупки. шахти и легнали полицаи. Хубаво е да имаме магистрали, но ще преживеем и без тях. Поне една до морето от кумова срама. Но за сметка на това искам от вас лично да изобретите нов метод, по който шахтите не са 15 сантиметра под настилката след ремонт на пътя. В София се провалихте, опитайте отново!

7. Искам по възможност няколко публични бичувания на магистрати от независиманата съдебна власт. Искам да закриете ВСС. Вижте близката история на бившите социалистически държави и ще видите, че това има страхотен ефект. Гарантирам ви, че реформата в съдебната система ще тръгне, а Главния прокурор няма да гледа насмешливо, когато му давате срок от 6 месеца да оправи бакиите. 

8. Искам да мога да правя малък бизнес. Аз съм малък човек и толкова мога, но искам да ми помагате. Знаете ли, че фирмата Trisa е малка семейна фирма, регистрирана и работеща в малка семейна швейцарска къща с 12 души пресонал? И аз искам да направя такава без да ме изнудват чиновници и без да ми слагат спирачки. 

Искам още много други неща, но ще съм доволен ако в следващите четири години свършите поне това. А аз ще поема отговорността да ви гласувам доверие и ако се справите да гласувам за вас следващия път. Алтернативата е да загубите един малък глас, на един малък човек, който ще бере портокали в Испания.

А вие какво искате? И какво сте склонни да дадете?


---------------------------------------------------------
www.balastra.com - Организирайте вашите линкове!



Гласувай:
0



1. анонимен - Депутатите на ГЕРБ
14.07.2009 17:08
Да са благодарни на Бойко защото ако не беше той нямаше да видят парламента. Аз лично се надявам той да промени нещо,имам големи надежди но ще видим!!!
цитирай
2. djgator - браво!
14.07.2009 17:10
Възхитен съм от постинга!!!!!
цитирай
3. strannica - ...
14.07.2009 17:13
Поздрав за постинга!
цитирай
4. maistora - Ще допълня още искания
14.07.2009 17:30
Искам граждански свободи:
- Засон за изборите, отразяващ точно волята на избирателите в който избирателната бариера да бъде един депутатски мандат.
- достъп до обществените медии за всеки гражданин, който има какво да каже.
- освобождаване на населението от монополите
- равнопоставеност на политическите партии пред закона
цитирай
5. buket - ...терасата след 5 години?"...
14.07.2009 19:39
Мен къщата ми падна след 5 минути от декофрирането...
цитирай
6. shkafi - Браво!
14.07.2009 21:59
Много добър постинг!
Поздравления!
цитирай
7. nikolinko - Браво за постинга! Кой не иска това?
15.07.2009 14:48
Сърдечни поздравления! Аз също дадох гласа си за Бойко Борисов, аз също искам всичко това за децата си, защото моето време мина, броя годините си до пенсионирането... Но и аз ОБЕЩАВАМ, че ще направа всичко възможно това да се случи, с цената на позволени и дори на непозволени средства! Нашето поколение вече няма какво да губи и е редно в името на младите и на бъдещето да подкрепя безвъзмездно всеки човек като Вас, който има ясна визия не само за това какво иска от управляващите, а и как да се контролират и какъв е личният принос за реализирането на исканията си. Убеден съм, че ако се въведе ред и сигурност в страната ни, всички предприемчиви, умни и кадърни млади хора ще направят България рай за живеене! Вярвам във Вас, vasmer! Искрено Ви вярвам! Дай-Боже повече мислещи и действащи като Вас, млади хора, за да има шанс за реален успех новото правителство!
Благодаря, че Ви има, vasmer! Желая здраве и спех!
цитирай
8. анонимен - Българите - АТЕИСТИ ???
15.07.2009 17:20
Не било Т.Ж,не било А.Луканов,не било Ф.Димитров
не било Н.Величество.Не било Сергей и Ахмед,не било Б.... А ма много къса памет бе хора???
цитирай
9. анонимен - Трябва да си се родил вчера:))
24.07.2009 11:00
Много искаш,малко мислиш и нищо няма да получиш:))
цитирай
10. vasmer - 9,
24.07.2009 11:09
Ех, копнея за такива анонимни изказвания :) Те ми осмислят живота :)
цитирай
11. spasymyr - Ех, копнежи...
26.07.2009 09:17
Ами някой път става и така.Човек се увлича от натрупалата се поляризация и незабелязва, че е извън системата и пише коментар.За това си повтарям думите.
Много искаш,малко мислиш и нищо няма да получиш:))
цитирай
12. vasmer - 11. spasymyr,
26.07.2009 09:50
А би ли разяснил на нас непросветените?
Аз знам какво искам, ти ми казваш, че няма да го получа. Защо?
И ти какво искаш, в такъв случай?
цитирай
13. анонимен - ............................
27.07.2009 20:04
Абе бате Бойко даи дабадем единни не само оправляваштите но и народа дано и народа се сагласи примерно има нешто за строене нека се саберем идаго направим зедно ибез вазнаграждениа нее нужно всеки пат да правим нешто за ПАРИ НЕКА ДАГО НАПРАВИМ ЗА КАУЗАТА
цитирай
14. spasymyr - Морал е думата обобщаваща всичките ти питания
30.07.2009 15:43
Не се слагат случайни люде по министерски столове.Тези хора имат също минало, като нас и са свързани с него.Търси информация за тях и разбери сам,за нас ли ще работят или за системата ;)
цитирай
15. vasmer - spasymyr,
30.07.2009 15:51
Съгласен съм с теб. Дори написах една статия по въпроса. За Плевнелиев. При това без да го обвинявам, а само с въпроси. Разпънаха ме на кръст - защо питам такива неща? :)
Аз затова всички тези неща ги искам ЛИЧНО от Бойко Борисов. Защото видях в общината от първа ръка, при това много надълбоко нагазих. Там е пълно с некадърници и мързеливци. Но там където той е пипнал - нещо се върши. Това ми дава някаква минимална надежда :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasmer
Категория: Бизнес
Прочетен: 757447
Постинги: 112
Коментари: 1439
Гласове: 1971
Спечели и ти от своя блог!