Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 16:25 - Това ли моделът на blog.bg? :(
Автор: vasmer Категория: Технологии   
Прочетен: 3555 Коментари: 13 Гласове:
7

Последна промяна: 30.07.2009 17:11


Някои неща почнаха много да ме ядосват. Какво е blog.bg? Място където разни хора обменят мисли по разни теми. До тук всичко добре. Всеки си има право на мнение, което да изрази. И аз като читател искам да стигна до това ЛИЧНО мнение, да видя даденият човек какво мисли, евентуално да го сравня с моето или просто да се позабвлявам.

Как да стигна обаче до тези лични мнения? Ами много трудно в момента. Има категория "Препоръчани", в която влизат незнайно по какви категории какви ли не глупости. Няма да мрънкам дали моите "творби" са достатъчно добри за тази категория. Щом са преценили, че не са - не са. Дразня се обаче, че не мога да получа достъп до качествени материали именно защото са удавени от други, които стоят хилядолетия в категорията "Препоръчани".

Ето какво модераторите ни репоръчват, а вие ми кажете дали трябва да са там по каквито и да са критерии:

- Новини, копипейстнати, понякога дори от банера на Днес, който се върти над страницата. Пълно безумие! Ако искам да чета такива новини ще си чета пресата!Ако вземеш новина и напишеш личното си мнение за нея, искам да го прочета, но иначе не виждам какво прави в категория "Препоръчани";

- Поздрави от бай Пешо до Пенчо Тарабата или любимото ми - поздрав до всички, или още по-любимо "Отивам до тоалетната, на ексурзия, на море ...". Благодаря за поздравите, но на първа страница ми стоят малко тъповатичко постове, в които някой ме е поздравил преди три дни с добро утро;

- Рекламни материали. Съгласен съм, че трябва да има свобода на словото, ама нещо ми намирисва на меркантилност малко. Мисля, че има други сайтове за подобни материали, камо ли да ги държат на първа страница;

- Безсмислени изрезки от тук и там. Супер интересно, прочиташ и забравяш. Но пак същия момент - задръстване на ценно място, в което може да има нещо стойностно;

- Пълна липса на злободневни теми. Не мога да разбера критериите за оценка. Вижда се как някоя статия е интересна, чете се, постоянно се хитва, но си остава невидяна, защото никой не и променя статуса в движение. 

Съжалявам, ако съм обидил някой. Не ми е това целта. Просто за пореден път се ядосах как за да прочета нещо стойностно, трябва да си изкликам кликалото, а отпред да си клечат едни и същи безсмислени неща от горните категроии. 


Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
7



1. kaffeewirtschaft - Ако беше само във Препдръчени, с мед ...
30.07.2009 16:37
Ако беше само във Препдръчени, с мед да го намажеме. Във цялата Българска интелектуална среда е така.
По принцип имате право.
цитирай
2. vasmer - Не го бях видял ...
30.07.2009 16:41
Не го бях видял от тази гледна точка :) Но май си е така :)
Аз просто искам да чета какво лично даден човек казва, а не преписани глупотевини откъде-ли-не.
цитирай
3. анонимен - по-добре е да следиш блогове не от ...
30.07.2009 17:27
по-добре е да следиш блогове не от заглавната на блог.бг, а от външно място. примерно topbloglog.com, google reader.
цитирай
4. vasmer - 3.
30.07.2009 17:34
Абе то и аз така се научих, но въпреки това .. кофти е някак!
цитирай
5. miralyub - общо -взето нещата отиват натам да ...
30.07.2009 17:52
общо -взето нещата отиват натам да се търси друго блогово пространство.
тук и аз вече рядко намирам нещо, което да ми допадне, за да взема отношение.
защото всичко е обсебено от клюките, междуособиците и постингите тип душеприказване.
цитирай
6. marty - Този въпрос
30.07.2009 19:03
беше обсъждан с Админите доста отдавна,
може би преди повече от година, поради многократно увеличаване броя на блогъри,
никове и регистрации:)))
Не зная дали по това време сте бил в Инвестор.бг?
И тогава едно възможно решение,
което остана и до сега е "Моят Блог.бг" ,
опция в ляво на екрана на монитора:)))
Така е малка вероятността да изпуснете написано от предпочетен от Вас блогър.
Но като цяло неудобството си остава,
поради големия брой потребители.
Поздрави

цитирай
7. анонимен - И аз съм съгласна! Мисля, че е време ...
30.07.2009 20:16
И аз съм съгласна! Мисля, че е време модераторите да спрат да гледат сапунени сериали и да свършат малко работа. То верно е отпускарски сезон, ама те май въобще не мислят да се връщат на работа :)
цитирай
8. vasmer - miralyub,
31.07.2009 09:49
Аз също достигам до тази идея. Даже се замислям дали да не взема да направя конкуренция на blog.bg и да пусна друг портал.
цитирай
9. vasmer - marty,
31.07.2009 09:51
Моят блог.бг е хубава опция, обаче има един огромен недостатък, покрай другите малки :) Им ахора, които пишат тематика, която да кажем на мен не ми е интересна и съответно аз не съм ги добавил. Но понякога точно тези хора написват нещо супер интересно, което ако н епочна да ровя, няма шанс да го намеря.
цитирай
10. анонимен - Търсене
31.07.2009 12:56
на информацията, хора. От вас, лично. Как си мислите, че някой ще усети какво ви се чете на вас, та да ви го пусне точно него. Или можем да започнем да обвиняваме гугъл, че не ни показва пръв най-полезния за нас резултат. Толкова сте смешни в капризите си!
цитирай
11. vasmer - 10.
31.07.2009 13:17
Всъщност да беше прочел какво е написано преди да пишеш коментари.
цитирай
12. marty - ?!?!?!?
31.07.2009 16:08
"Аз също достигам до тази идея. Даже се замислям дали да не взема да направя конкуренция на blog.bg и да пусна друг портал."

Прекрасна идея.
И на други им е хрумвало да направят конкурентен сайте на Инвестор,бг- само за нас си:))) Малко ще ни е скучно, но поне "чистичко".
А иначе, да допълня,
и както 10 написа- Ровене в хаоса му е майката на нета...Затова има всичко, защото е много информацията, в която си избираш и четеш...
цитирай
13. tera - Заповядай в моя блог -
05.02.2010 16:14
там всичко си е Лично мнение :)))

Може и да не ти допадне - но си е лично! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasmer
Категория: Бизнес
Прочетен: 757505
Постинги: 112
Коментари: 1439
Гласове: 1971
Спечели и ти от своя блог!