Блогрол
Постинг
10.03.2010 10:54 -
Писна ми от заплахите на Бойко за избори!
Автор: vasmer
Категория: Политика
Прочетен: 12465 Коментари: 55 Гласове:
Последна промяна: 10.06.2011 09:23
Прочетен: 12465 Коментари: 55 Гласове:
14
Последна промяна: 10.06.2011 09:23
Голяма работа, че щял да предизвика избори! Ами да ги предизивка, тъкмо ще се отрезви малко. Ама стиска ли му? Пък и да му стиска, какво от това? Ще гласуват 25% от хората и тъй като още има много заблудени, пак ще вземе властта. И пак ще е на изходна позиция с протестите.
Изобщо не ми е ясно поведението му. Плаши гаргите ли, що ли? Така или иначе е ясно:
1. Прехвалените му кадри не струват нищо.
2. Не могат да предложат нищо по-добор от поредното безсмислено увеличение на данъците.
3. Не могат да реформират нито държавната администрация, нито здравеопазването.
4. Показват същото безхаберие, когато се отнася за малкия и средния бизнес, който би следвало да извади държавата от кризата.
5. Изказват се по същия малоумен начин като предишните управляващи.
6. Предлагат същите полу-мерки или липсата на такива.
7. Мерките им за раздвижване на икономиката включват приватизация на всичко, което още може да се приватизира. Явно още има какво да се краде в тази държава.
8. Същите девойки от мъжки и женски пол са в парламента, но с нови дрешки от Милано.
Хайде сега ми кажете, къде е разликата между Бойко и тройната коалиция? Аз лично не мога да я видя. Ако има разлика, тя е в контролът върху медите - доста по-строг, трудно минава мисъл или изказване извън официалната партийна линия.
Живеем в някакъв водевил, в който премиерът ме плаши, че ако протестирам, щял да предизвика избори. Да ги предизивка, ако му стиска. Но няма да го направи, защото е пределно наясно, че това му е последния мандат. И сега е момента да се налапа. А който и да дойде, няма да предложи по-добра политика от него.
Така, че Бойко, хайде стига си плашил гаргите, ами започни да работиш. Можеш да започнеш, като уволниш половината министри начело с Трайков и Дянков.
Ако не можеш, махай се! Ако не си осъзнал до сега - управленито на държавата не е само заемането на георично-замислена поза по плакатите.
Публичен профил на vasmer, категория Личен блог
Ако желаете да създадете уникално местенце за събиране и споделяне на знание, регистриайте се тук! Стига вече социални мрежи! баластра-та е за лични неща!
Изобщо не ми е ясно поведението му. Плаши гаргите ли, що ли? Така или иначе е ясно:
1. Прехвалените му кадри не струват нищо.
2. Не могат да предложат нищо по-добор от поредното безсмислено увеличение на данъците.
3. Не могат да реформират нито държавната администрация, нито здравеопазването.
4. Показват същото безхаберие, когато се отнася за малкия и средния бизнес, който би следвало да извади държавата от кризата.
5. Изказват се по същия малоумен начин като предишните управляващи.
6. Предлагат същите полу-мерки или липсата на такива.
7. Мерките им за раздвижване на икономиката включват приватизация на всичко, което още може да се приватизира. Явно още има какво да се краде в тази държава.
8. Същите девойки от мъжки и женски пол са в парламента, но с нови дрешки от Милано.
Хайде сега ми кажете, къде е разликата между Бойко и тройната коалиция? Аз лично не мога да я видя. Ако има разлика, тя е в контролът върху медите - доста по-строг, трудно минава мисъл или изказване извън официалната партийна линия.
Живеем в някакъв водевил, в който премиерът ме плаши, че ако протестирам, щял да предизвика избори. Да ги предизивка, ако му стиска. Но няма да го направи, защото е пределно наясно, че това му е последния мандат. И сега е момента да се налапа. А който и да дойде, няма да предложи по-добра политика от него.
Така, че Бойко, хайде стига си плашил гаргите, ами започни да работиш. Можеш да започнеш, като уволниш половината министри начело с Трайков и Дянков.
Ако не можеш, махай се! Ако не си осъзнал до сега - управленито на държавата не е само заемането на георично-замислена поза по плакатите.
Публичен профил на vasmer, категория Личен блог
Ако желаете да създадете уникално местенце за събиране и споделяне на знание, регистриайте се тук! Стига вече социални мрежи! баластра-та е за лични неща!
Комик ли е Зеленски ?
Вот в който единствената правилна бюлети...
Руското посолство с деветомайска акция з...
Вот в който единствената правилна бюлети...
Руското посолство с деветомайска акция з...
1.
анонимен -
Ако обаче го направи,
10.03.2010 11:17
10.03.2010 11:17
на всички ще ни се приплаче ! Умните ще се сетят или знаят защо. Останалите - според възможностите им .
цитирай
2.
анонимен -
няма да го направи
10.03.2010 12:12
10.03.2010 12:12
Глупости на търкалета. Аз не знам дали има още някой да му верва.
цитирайОставам с впечатлението, че все още много хора му вярват. Естествено, медийното замъгляване никога не е било такова, каквото в последната половин година. На практика са останали много малко медии, които казват истината такава каквато е. Огромното мнозинство от хората изобщо не са наясно какво става в тази държава. И когато стане наистина лошо след известно време, ще са силно учудени и ще искат кръв. Но тогава ще е късно - икономиката ще е загубила всякаква инерция и възстановяването ще отнеме години.
Ако сега се вземат мерки има шансове за няколко години да изплуваме. Ако не - чака ни тежко бъдеще. Именно затова ме ядосва този позьор Бойко.
цитирайАко сега се вземат мерки има шансове за няколко години да изплуваме. Ако не - чака ни тежко бъдеще. Именно затова ме ядосва този позьор Бойко.
Балъци винаги ще има да верват на кой ли не.Мухобойко е просто един селски клоун все пак не го вземайте толкова на сериозно.Ще му изтърпим и неговите магарии още малко.
цитирай
5.
анонимен -
Когато човек умее да мисли,
10.03.2010 13:51
10.03.2010 13:51
не е необходимо да ВяРВА ИЛИда НЕ ВяРВА.
Просто анализира политическото пространство в момента и решава дали да гласува доверие отново на провалили се политици и партии, които днес могат само да вкарат България отново в пълен батак.
Ако човек е против някого или нещо, ТРЯБВА ДА ПРЕДСТАВИ И ЗАЩИТИ ПО-ДОБРАТА СПОРЕД НЕГО АЛТЕРНАТИВА.
В противен случай, по чисто български, само губи собственото си и на другите време.
ШОПЪТ СИ ПРИЗНАВА : "НАЙ-МОГО МРАЗИМ ДА МИСЛИМ".
НАЛИ НЕ СМЕ "ШОПИ" ?
цитирайПросто анализира политическото пространство в момента и решава дали да гласува доверие отново на провалили се политици и партии, които днес могат само да вкарат България отново в пълен батак.
Ако човек е против някого или нещо, ТРЯБВА ДА ПРЕДСТАВИ И ЗАЩИТИ ПО-ДОБРАТА СПОРЕД НЕГО АЛТЕРНАТИВА.
В противен случай, по чисто български, само губи собственото си и на другите време.
ШОПЪТ СИ ПРИЗНАВА : "НАЙ-МОГО МРАЗИМ ДА МИСЛИМ".
НАЛИ НЕ СМЕ "ШОПИ" ?
Принципно съм склонен да се съглася с теб, но за съжаление хората просто не разсъждават по такъв начин. Нарочно не казва българите, защото по цял свят е така. Хората искат да имат хляб и медиите да ги развличат. Мисленето за конкретната политическа и икономическа ситуация е присъщо само на ограничен брой индивиди, за съжаление.
В този смисъл сме ШОПИ!
От друга страна мислещите са тези, които променят нещата - първо за себе си, после за обществото. Мен ме е яд, че правителството в момента не взема мерки да помогне на тези мислещи да оправят себе си, а напротив - забива ги по-дълбоко. Е, за мен това е равновсилно на факта, че правителстовото работи срещу мен. Лично!
Аз не искам да ми се помага, аз искам да има регулация, да има икономическа среда. Тогава, аз ще работя за себе си и за политиците, които ще са свободни да си въртят мръсни номера по цял ден.
Такива ми ти неща :)
цитирайВ този смисъл сме ШОПИ!
От друга страна мислещите са тези, които променят нещата - първо за себе си, после за обществото. Мен ме е яд, че правителството в момента не взема мерки да помогне на тези мислещи да оправят себе си, а напротив - забива ги по-дълбоко. Е, за мен това е равновсилно на факта, че правителстовото работи срещу мен. Лично!
Аз не искам да ми се помага, аз искам да има регулация, да има икономическа среда. Тогава, аз ще работя за себе си и за политиците, които ще са свободни да си въртят мръсни номера по цял ден.
Такива ми ти неща :)
7.
fire -
Предлагам
10.03.2010 14:43
10.03.2010 14:43
господата с костюмите от Милано да вземат да гласуват вече един указ, който да гласи: "Да нямаш други Бойковци, освен мен", където да се криминализира всеки опит за протести срещу правителството и всеки опит да се каже истината чрез медиите. Управлението на Бойко заприличва много на това на неговия пръв бащица Живков.
цитирай
8.
анонимен -
Всяко нещо с времето си. Да си спомним поговорката за бързата кучка
10.03.2010 15:08
10.03.2010 15:08
vasmer написа:
Принципно съм склонен да се съглася с теб, но за съжаление хората просто не разсъждават по такъв начин. Нарочно не казва българите, защото по цял свят е така. Хората искат да имат хляб и медиите да ги развличат. Мисленето за конкретната политическа и икономическа ситуация е присъщо само на ограничен брой индивиди, за съжаление.
В този смисъл сме ШОПИ!
От друга страна мислещите са тези, които променят нещата - първо за себе си, после за обществото. Мен ме е яд, че правителството в момента не взема мерки да помогне на тези мислещи да оправят себе си, а напротив - забива ги по-дълбоко. Е, за мен това е равновсилно на факта, че правителстовото работи срещу мен. Лично!
Аз не искам да ми се помага, аз искам да има регулация, да има икономическа среда. Тогава, аз ще работя за себе си и за политиците, които ще са свободни да си въртят мръсни номера по цял ден.
Такива ми ти неща :)
В този смисъл сме ШОПИ!
От друга страна мислещите са тези, които променят нещата - първо за себе си, после за обществото. Мен ме е яд, че правителството в момента не взема мерки да помогне на тези мислещи да оправят себе си, а напротив - забива ги по-дълбоко. Е, за мен това е равновсилно на факта, че правителстовото работи срещу мен. Лично!
Аз не искам да ми се помага, аз искам да има регулация, да има икономическа среда. Тогава, аз ще работя за себе си и за политиците, които ще са свободни да си въртят мръсни номера по цял ден.
Такива ми ти неща :)
България в момента ,НЕ САМО заради икономическата и финансова криза днес, е в положението и икономическото състоянието на Америка след голямата депресия през 30-те години на ХХ век. Е, нека не си представяме правителството като барон Мюнхаузен, та СЕГА и ВЕДНАГА самото то да се измъкне от заложените капани, а също и "мислещите", от блатото, в което други, много отдавна мислили и премислили, къде с бой, къде с убийства построиха за себе си лелеяния от тях и бащите и дедите им КОМУНИЗЪМ.
Истинска регулация и чиста икономическа среда не се изгражда върху гнилоч. Днес където и да се бръкне бликва мръсотия. Мен не ме интересува ВЕЧЕ кой я е СЪЗДАЛ, интересува ме някой да я изчисти без да му се пречи. А след това да има и възмездие - не отмъщение. Без него ще се върнем отново в 1990 г.
9.
анонимен -
da se maha! Boiko ima samo edin Diado umrial ot boi s toiago na megdan... adrugite?
10.03.2010 15:11
10.03.2010 15:11
horata go nari4aha Muhoboiko sega ste zemat da mu smeniat imeto na Mahaiboiko.
predi da si ide iskam da razkaze za vsi4kite si diadovci. Edin bil prebit ot komunistite na plostad s kolove-taka sa trepali kradcite na kone i kartoigra4i koito sa zaloveni da mamiat ili ne si plastat zagobenoto.
no drugite dedovci, treba da iam oste 4etirima. Neviarvam Boiko da se e prknal na tozi svet samo s nalicie na edin edinstven dedo. ako rodstvenno e vyzmojno, to biologi4eski ne e. da se vidi s kogo sa kryshkali babite na Bobyryt!
цитирайpredi da si ide iskam da razkaze za vsi4kite si diadovci. Edin bil prebit ot komunistite na plostad s kolove-taka sa trepali kradcite na kone i kartoigra4i koito sa zaloveni da mamiat ili ne si plastat zagobenoto.
no drugite dedovci, treba da iam oste 4etirima. Neviarvam Boiko da se e prknal na tozi svet samo s nalicie na edin edinstven dedo. ako rodstvenno e vyzmojno, to biologi4eski ne e. da se vidi s kogo sa kryshkali babite na Bobyryt!
10.
анонимен -
в тунела
10.03.2010 15:34
10.03.2010 15:34
ИМАМ ЧУСТВОТО,ЧЕ СМЕ В ТУНЕЛ БЕЗ ИЗХОД, ЗАТОВА ББ ИСКА ДА СИ ХВЪРЛЯ ОСТАВКАТА.ПРОБЛЕМЪТ Е ЧЕ НЯМА РЕАЛНА АЛТЕРНАТИВА,НЯМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО,НЯМА ПРОФСЪЮЗИ,КОИТО ДА СА КОРЕКТИВ И БЕЗМИЛОСТЕН КОНТРОЛ
цитирай
11.
анонимен -
Не забравяте, че преди изборите има ...
10.03.2010 16:03
10.03.2010 16:03
Не забравяте, че преди изборите има 3 мес. със служебно правителство и Парламентът не функционира. ДРУГИ хора ще гледаме по телевизията - слижебният премиер, сл.министър на финансите и т.н.
Всяка седмица без Боко в ефира е 2% рейтинг надолу. Естествено, той пак ще праща SMS-и да го канят, за да обяснява как "Станишев е опукал всичко", но вече думите му няма да хващат дикиш.
Накрая не е сигурно, че ще постигне добър резултат - нищо чудно да се изравни с БСП по доверие..(блудният син се завърна:-))
2-3 мес. обаче са достатъчни, за да може новият премиер да се оправдае с Боко за лошото положение на бюджета, както и да разкрие "крупна далавера" на ГЕРБерите, дори и само да я сънувал. Боко изкара 6 мес. в оправдания, които вдигаха рейтинга му, новият може да изтрае 2 мес., например.
С коя партия ще бъде свързан новият премиер - тя има повече шансове да излезе на плюс от служебното правителсто, отколкото всяка друга.
Това го знае Боко, и ще я крие тая оставка, докато може.
цитирайВсяка седмица без Боко в ефира е 2% рейтинг надолу. Естествено, той пак ще праща SMS-и да го канят, за да обяснява как "Станишев е опукал всичко", но вече думите му няма да хващат дикиш.
Накрая не е сигурно, че ще постигне добър резултат - нищо чудно да се изравни с БСП по доверие..(блудният син се завърна:-))
2-3 мес. обаче са достатъчни, за да може новият премиер да се оправдае с Боко за лошото положение на бюджета, както и да разкрие "крупна далавера" на ГЕРБерите, дори и само да я сънувал. Боко изкара 6 мес. в оправдания, които вдигаха рейтинга му, новият може да изтрае 2 мес., например.
С коя партия ще бъде свързан новият премиер - тя има повече шансове да излезе на плюс от служебното правителсто, отколкото всяка друга.
Това го знае Боко, и ще я крие тая оставка, докато може.
12.
анонимен -
И като се махне, кой да го замени? Сер ...
10.03.2010 16:03
10.03.2010 16:03
И като се махне, кой да го замени? Сер Гей може би? Меди Доганов? Или онзи палячо Сакса? А! Яне Янев? ;)
За последните 20 години все слушам мрънкане колко са били лоши управляващите. Изглежда че всички в България са си толкова можещи.
Не съм гласувал за ГЕРБ, и не съм фен на Бойко, но засега той единствено разбута статуквото в държавата.
Вярно че колкото повече ръчкаш едно ла...й... но толкова повече мирише, но пък като ви е писнало, кажете каква е алтернативата?
Така че е 100(сто) пъти по-добре Бойко, отколкото тези дето изброих по-горе.
цитирайЗа последните 20 години все слушам мрънкане колко са били лоши управляващите. Изглежда че всички в България са си толкова можещи.
Не съм гласувал за ГЕРБ, и не съм фен на Бойко, но засега той единствено разбута статуквото в държавата.
Вярно че колкото повече ръчкаш едно ла...й... но толкова повече мирише, но пък като ви е писнало, кажете каква е алтернативата?
Така че е 100(сто) пъти по-добре Бойко, отколкото тези дето изброих по-горе.
13.
анонимен -
До 12
10.03.2010 16:16
10.03.2010 16:16
Малее ,интересно как 1300 год е съществувала България без Бойко.И какво викаш -незаменим е.Ами ако утре човека вземе да почине,макар ,че според теб той е безсмъртен ,какво ще правим.ще закрием държавата ли.Тази хумореска ,че без него ще настъпи потоп минава пред хората ,които процеса мислене им е непознат
цитирай
14.
анонимен -
Защо оставка? За това ли беше зора преди изборите?
10.03.2010 16:24
10.03.2010 16:24
Стига с тези оставки,кой кого записвал,кой на кого не платил. Хората едва свързват двата края,стискат зъби и чакат нещо няве от това правителство,а не разни кавги и разправий,като в махалата.Осигурете на хората работа, хляб и здравеопазване,че да си отдъхнат иначе ще умре българинът,а правителството няма да има от кого да дои данъци и ще стане безпредметно.
цитирайРабота не се върши
Малкото, което се прави е грешно и т.н.
Мен не ме вълнува вече кой какво разбутвал и колко мирише. Вълнува ме да има нещо за което да се захванеш и да градиш върху него. А такова не виждам.
Като критикувам Бойко не значи, че поддържам някой от другите палячовци. За мен лично всички са тип "крадльовци", което е нормално не само по нашите ширини. С политика се занимават само подобен род хора. За разлика то запада обаче, там се краде, но и част от парите отиват при хората т.е. правителството прави нещо за тях. А тук какво се прави?
Имаме пробелми:
- Държавна администрация
- Здравеопазване
- Икономическа криза и липса на реална икономика
- Много други, които не искам да изборявам
Нещо направен ли е по тези въпроси? Нещо, което да е обвързано със стратегия и мислене за по-дълъг период от фискалната година? Според мен, не!
цитирайМалкото, което се прави е грешно и т.н.
Мен не ме вълнува вече кой какво разбутвал и колко мирише. Вълнува ме да има нещо за което да се захванеш и да градиш върху него. А такова не виждам.
Като критикувам Бойко не значи, че поддържам някой от другите палячовци. За мен лично всички са тип "крадльовци", което е нормално не само по нашите ширини. С политика се занимават само подобен род хора. За разлика то запада обаче, там се краде, но и част от парите отиват при хората т.е. правителството прави нещо за тях. А тук какво се прави?
Имаме пробелми:
- Държавна администрация
- Здравеопазване
- Икономическа криза и липса на реална икономика
- Много други, които не искам да изборявам
Нещо направен ли е по тези въпроси? Нещо, което да е обвързано със стратегия и мислене за по-дълъг период от фискалната година? Според мен, не!
16.
анонимен -
какво не му харесвате на управле...
10.03.2010 16:27
10.03.2010 16:27
какво не му харесвате на управлението
цитирай
17.
анонимен -
Много добре казано
10.03.2010 16:34
10.03.2010 16:34
Съгласен съм на всичко,написано в статията.Всичко това е вярно и дано народът осъзнае по-бързо,че това правителдство се оказа поредния балон-много силни обещания и най-накрая нищо.А и не съм убеден,че имат много висок рейтинг в момента.Напоследък май и не се правят такива проучвания.Но вече много социални прослойки са тотално разочаровани и са почувствали реално обедняване и падане на стандарта само за няколко месеца.А какво да кажем и за майките,които всеки месец чакат мизерните детски със закъснение,за хората,които с месеци не вземат заплати редовно или карат на минимална заплата/а те не са малко в момента/,за хората,които изгубиха работата си,за бизнеса,за хората,чиито здравни осигуровки ще се увеличат.Така че резултатите при евентуални избори са доста непридвими...
цитирай
18.
анонимен -
Борисов това си знае, това си може...
10.03.2010 16:37
10.03.2010 16:37
Този човек има мисленето и реакциите на пожарникар, полицай и мутра.
Или обещава и не изпълнява, или заплашваа, или се фука, или вдига данъци и осигуровки или изнудва с оставката си, но винаги рекетира в собствен интерес и полза..
цитирайИли обещава и не изпълнява, или заплашваа, или се фука, или вдига данъци и осигуровки или изнудва с оставката си, но винаги рекетира в собствен интерес и полза..
Взел си ми думите от устата.И на мен ми писна само да ми размахва пръст и да ми се кара от екрана.
Голям егоцентризъм, голяма глупост от Бойко.
Тежка е царската корона. И не е за всеки...
Ако не е готов да го критикуват и да му се противопоставят, да не е влизал в политиката...
цитирайГолям егоцентризъм, голяма глупост от Бойко.
Тежка е царската корона. И не е за всеки...
Ако не е готов да го критикуват и да му се противопоставят, да не е влизал в политиката...
напълно съм съгласен с казаното, но това е жалкото в цялата картина, че това написаното 95 процента е и реалността в страната :)
цитирай
21.
borsi -
Да-а-а-а! Какво да си говорим. Някой пожелания от миналата година излязоха като виц
10.03.2010 16:46
10.03.2010 16:46
АНТИКРИЗИСНА ПРОГРАМА НА ПП ГЕРБ - 10 май 2009
http://www.gerb.bg/bg/program
"...
5. Данъчни стимули – да оставим парите при хората и бизнеса.
Облекчаване на данъчните и осигурителни режими с цел увеличаване на разполагаемите доходи и стимулиране на икономическата активност на граждани и бизнес.
...
- Намаляване на осигурителната тежест с до 5%, с цел оставяне на повече разполагаеми средства у бизнеса и работниците. Ефектът от тази мярка е незабавен и стимулира запазването и създаването на работни места.
...
Целта на тези данъчни облекчения е да дадем възможност на бизнесите да поемат глътка въздух във времето на затруднено финансиране, да запазят и разкрият нови работни места като ефектът от мерките може да се почувства веднага. "
цитирайhttp://www.gerb.bg/bg/program
"...
5. Данъчни стимули – да оставим парите при хората и бизнеса.
Облекчаване на данъчните и осигурителни режими с цел увеличаване на разполагаемите доходи и стимулиране на икономическата активност на граждани и бизнес.
...
- Намаляване на осигурителната тежест с до 5%, с цел оставяне на повече разполагаеми средства у бизнеса и работниците. Ефектът от тази мярка е незабавен и стимулира запазването и създаването на работни места.
...
Целта на тези данъчни облекчения е да дадем възможност на бизнесите да поемат глътка въздух във времето на затруднено финансиране, да запазят и разкрият нови работни места като ефектът от мерките може да се почувства веднага. "
............от тая заплаха за оставката!
Плашещо е защото е признък на некво умопомрачение/внушение на незаменимост/,в случая.
А по-плашещо е,че издава безсилие.
Дано не стане това/пази Боже/,Той да ни изостави точно сега!!!!
Верно без Него,ще се наложи да закриваме Майка България!!!
цитирайПлашещо е защото е признък на некво умопомрачение/внушение на незаменимост/,в случая.
А по-плашещо е,че издава безсилие.
Дано не стане това/пази Боже/,Той да ни изостави точно сега!!!!
Верно без Него,ще се наложи да закриваме Майка България!!!
23.
анонимен -
артист
10.03.2010 16:53
10.03.2010 16:53
Бойко е голям артист - отново ще се направи на жертва и ще обвини за всичко предишните /по добре познатия маниер/ и пак ще предизвика наивниците да му повярват. За съжаление все още са много тези, които не си дават сметка за това колко на зле вървят нещата и как Бойко нищо не прави освен да се оплаква и заплашва-само евтин пиар !!!
цитирай
24.
анонимен -
Boiko e edinstveniat Boiko koito moje da demisira i to vednaga.
10.03.2010 17:15
10.03.2010 17:15
makra da ne e verno kogato T jifkov go e 4ukal. toi se e oplakval 4e drugite na sa si izmili zadnikyt mu
цитирайА този кйто пропиляват, "хората", за него кой мисли?
Обърнете внимание на качеството на труда ни...де го.
цитирайОбърнете внимание на качеството на труда ни...де го.
26.
анонимен -
весело ми е
10.03.2010 17:30
10.03.2010 17:30
ЛЕЛЕ, умре ми коня от страх, че ще останем без Краля-слънце от село Банкя и ордата му вярни клакьори-некадърници. Кой ли ще ми липсва - правителството - сбор от световно неизвестни олигофрени с БГ и не толкова БГ произход-СД например, който е.а майката на народа (а и на правителството впоследствие), инспектор Дюдю - пудела Цецко, дето говори с извънземни, мижитурките на иконокиката, транспорта, здравеопазването и всички останали, парламентарната им група начело със Цецка стружката или Свинята Фидоска - изберете сами, новите местни дерибейчета-довчерашни мутри и днешни първи крадци и така нататък. ЯВд ме е само, че има и Бойкогъзолизци, например тели духачи от Днес.бг, които цял ден ми излизат с номера "Стана грешка". Тя грешката е станала още, когато бащите им пияни си изхвърлили семето на рогозката, а майките им го събрали с лъжица и го настъпкали между краката си. Да сте живи и здрави и да го лапате, докато има надежда, но сте заложили на губещия кон!
цитирайАми ще го почакат още малко да я подаде хората, пък накрая просто ще му я поискат. Надежда, че той ще оправи нещо, който и да е имал, вече надали му е останала.
цитирай
28.
анонимен -
оптимис
10.03.2010 17:35
10.03.2010 17:35
до тия дето и бб не го искат.та пишете ясно кого искате.с бобър,с феса или
оня дето от цар стана крал.не му разбирам много ,но не съм и очаквал,че за 7-8м ще имам голяма заплата,дори няма да повярвам ,че за 4г ще стане това дето всички искаме. за 20г голямо крадене и трърмъчено беше ,как да стане.....за 4 г и хоп мед и масло.замислете се .........
цитирайоня дето от цар стана крал.не му разбирам много ,но не съм и очаквал,че за 7-8м ще имам голяма заплата,дори няма да повярвам ,че за 4г ще стане това дето всички искаме. за 20г голямо крадене и трърмъчено беше ,как да стане.....за 4 г и хоп мед и масло.замислете се .........
Абсолютно съм съгласна.Не понасям безсилни меркантилни мъже.
Един истински мъж а още повече политик трябва да може да стои достойно и ако е сгрешил да потърси решение а не да върши още по-големи злини от предшествениците си.Ако убие ,а това се случва, малкия и среден бизнес ще ни изгони завинаги от Родината.Това не се търпи.Недоумявам що за хора сме да стоим бездейни?
цитирайЕдин истински мъж а още повече политик трябва да може да стои достойно и ако е сгрешил да потърси решение а не да върши още по-големи злини от предшествениците си.Ако убие ,а това се случва, малкия и среден бизнес ще ни изгони завинаги от Родината.Това не се търпи.Недоумявам що за хора сме да стоим бездейни?
С тоя правопис се чудя как изобщо имаш някаква заплата. Освен да си в някоя пътна фирма... Но пък този правопис обяснява и защо вярваш на легендата, че онези били крали, пък този, видите ли, е дошъл да раздава. Не, ще търси как да краде и той. Винетките вече ги уреди, митниците също явно са под контрол, след като толкова яко не си изпълняват и намаления три пъти план, обаче все пак когато цялата икономика не върви, то и за крадене не остава достатъчно, затова се нерви и вдига данъците, надявайки се, че така ще извади пари. Вместо това обаче най-вероятно ще извади дедовия и след като затворят много дребни бизнеси и хората останат без никакви доходи, ще стигне дотам, че да завижда на Виденов.
цитирай
31.
анонимен -
човек от народа
10.03.2010 18:04
10.03.2010 18:04
Ами Боко да почне от Цветелина....После е наред Дянков свирката...По-неграмотен и прост ловчанлия не съм виждал - в момента той е най вреден и за Боко и за народа....
цитирайанонимен написа:
до тия дето и бб не го искат.та пишете ясно кого искате.с бобър,с феса или
оня дето от цар стана крал.не му разбирам много ,но не съм и очаквал,че за 7-8м ще имам голяма заплата,дори няма да повярвам ,че за 4г ще стане това дето всички искаме. за 20г голямо крадене и трърмъчено беше ,как да стане.....за 4 г и хоп мед и масло.замислете се .........
оня дето от цар стана крал.не му разбирам много ,но не съм и очаквал,че за 7-8м ще имам голяма заплата,дори няма да повярвам ,че за 4г ще стане това дето всички искаме. за 20г голямо крадене и трърмъчено беше ,как да стане.....за 4 г и хоп мед и масло.замислете се .........
Ако Бойко и Ко$тов са алтернатива на тройната коалиция аз предпочитам да се застрелям направо!Проблема е ,че чакаме и се надяваме на месия,доста "месии" ни се изредиха до сега и резултата е налице.Просто трябва цялата политическа анти-българска сган да се измете от лицето на земята и "лявото" и "дясното" разклонение на тази паплач.От 20 години за едни и същи бандити се гласува и хората се чудят ,защо не вървят нещата,малоумен ли е този народ какво му става не знам.А не е чак толкова сложно за разбиране , чистка из основи!
33.
анонимен -
да си подава оставката без келеш...
10.03.2010 18:11
10.03.2010 18:11
да си подава оставката без келешлици.още малко и ще каже че и въздуха който дишаме е благодарение на него.народа загива а те се чудят как да му отклоняват вниманието сега с йимпийчмънт.новоизлюпените му министри-празни балони а трайчо с правия път на косата си е просто жалък .отив айте си че вече не можем да ви гледаме не да ни командвате.успех в живота
цитирай
34.
анонимен -
Абсурдистан
10.03.2010 18:14
10.03.2010 18:14
Ами той да не се прави и на покер-играч с тези блъфове за избори, че само 3 бързи примера с отлив от негов електорат ще му дам- лекарите са пресни и без коментар, учителите/или любимия му електорат-жени-учителки/ особено с пускането на поредния неуместен манекен Игнатов при тях, и за капак верните му полицаи-първо заради деполитизираното им положение колко ли въобще са гласували лятото, а в тоя момент не ми се мисли каква изненада го чака от тях! Айде малко сметки сега и бързо залязващата звезда е факт! Да не плачат като малки деца от грубите игри и без изхвърлящи обещания, малко и признания за грешки да чуем, че белия кон на който дойде доста се пооцапа, или като не знае да язди, да се примири да го научат/и врабчетата разбраха че не е "супермен"/! Така, че да се погрижи за имършавялата си "кавалерия"/горепосочените/, и тогава да влиза в "битки"!
цитирайхайде да я подава най-сетне...кучета със салам ще плаши.
цитирайМного писачи и разбирачи сме всички. :-)
Борисов един пожар не можел да загаси, Царя бил Крал, Доган имал обръчи (не за гимнастика), Сергей бил г*й, народните избранници били дудуци...
Вече знаят някои колко хора ще гласуват, колко от тях ще са купени, кой за кого ще гласува.
Трябва да призная че не изпадам във възторг от сегашната ситуация, ама ми се струва че сме много големи съдници.
Не му пукало от избори... Е и? И на мен също. Както вероятно на много голяма част от народа. Двадесет години избираме и все неудачно. Със всеки избор идват по-големи хайдуци. Преход било, нормално е казват.
Не искам избори. Най-малкото да не гледам същите мазни физиономии по билбордовете които пак ми обещават как ще се замеряме с евро банкноти само да ги изберем депу*утки.
цитирайБорисов един пожар не можел да загаси, Царя бил Крал, Доган имал обръчи (не за гимнастика), Сергей бил г*й, народните избранници били дудуци...
Вече знаят някои колко хора ще гласуват, колко от тях ще са купени, кой за кого ще гласува.
Трябва да призная че не изпадам във възторг от сегашната ситуация, ама ми се струва че сме много големи съдници.
Не му пукало от избори... Е и? И на мен също. Както вероятно на много голяма част от народа. Двадесет години избираме и все неудачно. Със всеки избор идват по-големи хайдуци. Преход било, нормално е казват.
Не искам избори. Най-малкото да не гледам същите мазни физиономии по билбордовете които пак ми обещават как ще се замеряме с евро банкноти само да ги изберем депу*утки.
Да , наистина той пък . Ако искате ще има нови избори , ако искате ще има нови избори . Това го повтаря на всякъде :X
цитирай
38.
анонимен -
Статията е суперточна!
10.03.2010 22:12
10.03.2010 22:12
Поздравявам Ви! Или ББ да взима метлата и да почва с Дянков, Трайков, Караджова, Тотю и пр. , или той самият да си обира крушите! Така и така е ясно, че нищо не разбира, прехвалените му министри експерти също и България е пред провал, какъвто до сега не сме имали. Ако той самият не се сети да го направи, трябва ние да му помогнем. Ако това, което се случва в момента в БГ, беше станало в Германия или Гърция, хората отдавна щяха да са по площадите. А бай Ганьо седи и гледа сеир - ама това му се пише на гъзъ - след много кратко време ще усети дебелия и тогава така ще го заболи, че ще ходи като наебан докато е жив.
Дреми българино, рая безподобна!
Срам ме е да се нарека българка
цитирайДреми българино, рая безподобна!
Срам ме е да се нарека българка
А, че то решение има и е много просто:
1-ва точка - Закриване на държата!
Ползи:
- ще си признаем публично, че нищо в новата ни история не е зависело от нас, като се почне от Берлинският договор, мине се през Ялтенската конференция и стигнем до печалното ни членство в ЕС и НАТО.
- освобождаваме се от тромавият и безполезен държавен апарат
- разтуряме полиция и армия, а с тях и всички проблеми за издръжката им (едните ги храним да бият, а другите да ги убиват )
- на мястото на Народното Събрание правим денонощен гей-парад (то и без това досега само гейове са се вихрели в него)
- премахваме образованието - Биг Брадър и шоуто на Слави, Иван и Андрей ви стигат за целта
- премахваме и здравеопазването - за какво са ви лекари в държава, в която живите завиждат на мъртвите?
- махаме цялата пенсионна система - какъв е смисълът от нея, след като никой не може да доживее до пенсия?
Точка втора: Ако точка първа не доведе до нужният резултат, премахваме и българите от държавата!
цитирай1-ва точка - Закриване на държата!
Ползи:
- ще си признаем публично, че нищо в новата ни история не е зависело от нас, като се почне от Берлинският договор, мине се през Ялтенската конференция и стигнем до печалното ни членство в ЕС и НАТО.
- освобождаваме се от тромавият и безполезен държавен апарат
- разтуряме полиция и армия, а с тях и всички проблеми за издръжката им (едните ги храним да бият, а другите да ги убиват )
- на мястото на Народното Събрание правим денонощен гей-парад (то и без това досега само гейове са се вихрели в него)
- премахваме образованието - Биг Брадър и шоуто на Слави, Иван и Андрей ви стигат за целта
- премахваме и здравеопазването - за какво са ви лекари в държава, в която живите завиждат на мъртвите?
- махаме цялата пенсионна система - какъв е смисълът от нея, след като никой не може да доживее до пенсия?
Точка втора: Ако точка първа не доведе до нужният резултат, премахваме и българите от държавата!
Аз поне я смятам за доста логична...
На твоето мнение съм определено...
цитирайНа твоето мнение съм определено...
vasmer, Бойко изпуска вече съпартийците си от контрол. Скоро не той, а те ще управляват партията, респ. правителството. Само че хората ще държат него отговорен, така както беше със Симеон. И на следващите избори ще го изритат така както сториха с царя.
Тъжни новини за иначе добрата идея и обществена подкрепа която ГЕРБ получи.
цитирайТъжни новини за иначе добрата идея и обществена подкрепа която ГЕРБ получи.
Казват, че и комунизмът всъщност е добра идея. Само че реализацията му е толкова далеч от това понятие, колкото и управлението на ГЕРБ.
цитирайПроблемът е, че подобни статии и тези не могат да стигнат до хората. За мен това е голям парадокс. Основното е, че хората трябва да се ограмотят. Според мен ние очакваме някой да дойде и да ни оправи. И съответно винаги се намира някой който да ни "оправи". А мнозинството продължава да си лае и да си остава неограмотено.
Ако всеки подхожда от презумцията, че държавата не осигурява нищо, а от държавата трябва да се иска .. може би ще тръгенм да се оправяме.
За съжаление сегашното правителство нагази много надълбоко - те вече не дават възможност и сами да се оправим. Кофти!
цитирайАко всеки подхожда от презумцията, че държавата не осигурява нищо, а от държавата трябва да се иска .. може би ще тръгенм да се оправяме.
За съжаление сегашното правителство нагази много надълбоко - те вече не дават възможност и сами да се оправим. Кофти!
Пътят към ада е постлан с добри намерения :)
За мен в момента основният въпрос е: Дянков наистина ли е толкова тъп, че прави тези глупости или това е цененасочена политика срещу България? За момента не съм си отговорил.
цитирайЗа мен в момента основният въпрос е: Дянков наистина ли е толкова тъп, че прави тези глупости или това е цененасочена политика срещу България? За момента не съм си отговорил.
Има и хибриден вариант - да е целенасочена политика да е сложен толкова тъп :-)
цитирайФакт, може и така да е :) При това много вероятна възможност :)
От което естествено на никой не му става по-леко!
цитирайОт което естествено на никой не му става по-леко!
47.
анонимен -
ех де тоя късмет!
12.03.2010 14:47
12.03.2010 14:47
Сн С
цитирай
48.
анонимен -
gerber
13.03.2010 22:34
13.03.2010 22:34
bqh simpatizant na GERB no s bezhabernoto si povedenie za obiknovenite hora koito s vseki izminal den sa na raba na ozelqvaneto me razo4arovaha nikoga pove4e nqma da glasyvam za GERB
цитирайМисля, че почти всички гласувлаи за ГЕРБ са на твоето мнение. Лично на мен ми е интеренсо от къде ги изваждат тези статистки за доверието в кабинета? Защото, най-малкото, с аабсолютна манипулация. Ако сега им аизбори, едва ли повече от 20% ще излезнат да гласуват и ББ едва ли ще вземе повече от 30% от гласувалите. Което означава подкрепа за кабинета 6% от гласоподавателите. Обаче, цензурата и манипулацията, виж какво прави!!!!
цитирай
50.
анонимен -
dino
18.03.2010 13:45
18.03.2010 13:45
Много хубав блог и хубави коментари. Безхаберие на всички нива.Народа обеднява все повече.Некадърници на високо ниво ни управляват в грешна посока и най важното отново се шири шуробаджанащината,отново партийни номади от предните правителства се навряха в ГЕРБ. Какво да очакваме тогава ? Не го ли осъзнава и вижда това БоЙко Борисов ?
цитирайДа го осъзнава и вижда? Че той го води най-вероятно. Да не мислиш, че хората около него не са си платили за "трансопрта" до върха с уговорката докато са там, да си "избият инвестицията" и да "намажат" :-)
цитирайЗа мое съжаление трябва да се съглася с thomas.
Когато ГЕРБ дойде на власт и започнаха да сглобяват правителството, излезна името на Плевнелиев. Тогава написах една статия, в която пророкувах разни неща за това какво ще се случи със строителния сектор и как ще се отнесе държавата с него (разбирай как ще се облажи). Тогава ме разпънаха на кръст и тъй като ми омръзна да чета профанизирани коментари, просто изтрих постинга. Сега виждам, как всичко, което съм писал тогава, просто се случва.
И това е само един пример. За магариите на Дянков сигурно цяла книга може да се напише и да се озаглави "Как се затрива държава".
Така че приятелю, за съжаление сме накиснати до гуша. Остава само да измислим начин да излезем от този капан :)
цитирайКогато ГЕРБ дойде на власт и започнаха да сглобяват правителството, излезна името на Плевнелиев. Тогава написах една статия, в която пророкувах разни неща за това какво ще се случи със строителния сектор и как ще се отнесе държавата с него (разбирай как ще се облажи). Тогава ме разпънаха на кръст и тъй като ми омръзна да чета профанизирани коментари, просто изтрих постинга. Сега виждам, как всичко, което съм писал тогава, просто се случва.
И това е само един пример. За магариите на Дянков сигурно цяла книга може да се напише и да се озаглави "Как се затрива държава".
Така че приятелю, за съжаление сме накиснати до гуша. Остава само да измислим начин да излезем от този капан :)
53.
анонимен -
dino- vasmer,thomasne
19.03.2010 07:07
19.03.2010 07:07
Не можах да разбера как така,в правителството попаднаха една дузина личности с неясен произход и "много ама мноого голям опит" работили в чужбина, които незнам как са оставили големите си пари и постове иса дошли да оправят България. Съшото положение е и на по долните етажи / агенции.останалите все още държавхи предприятия и др./ Ама защо не си стояха на местата ? Видяхме вече какви специалисти са и тряба да се махат докато не са скапали съвсем милата ни родина и народа в нея. Особено опасно взе да става в областите. Местните Гаулайтери на ГЕРБ се дъ ржат като феодали . Започнаха смени на кадърни ,свестни и можещи хора на държавните структури и предприятия слагайки на техните места роднини, познати и всякакви "подлоги " на ГЕРБ. Такова нещо ама в такива размери е нямало никога до сега ! Всички трябва да се махат или да ги махнем докато не сме станали аборигени и бананова република.
цитирайС новите промени за осигуряване и цялостно отношение към частния бизнес със сигурност вървим устремно към това да станем бананова република. А ГЕРБ сама по себе си, като всяка друга голяма партия е сбирщина от гъзолизци и некадърници, които искат да "намажат" от заниманието политика.
Ако се замислиш по-философски, кой се занимава с политика? Каква може да е целта на някой, който иска да е на държавна служба при тези мизерни заплати там? Ако си кадърен, в частния сектор ще изкарваш много повече. Ако не си - ще гледаш да се скатаеш някъде и да си правиш далаверките. И това не е патент само на България, а на целия свят. Разликата е, че нашите са нагли и напълно безскрупулни и като вземат, не искат да дадат нищо на хората, които са ги избрали.
Пример: една обществена поръчка за 1 000 000 лева. Да кажем, че се отбият 10% за подкуп, а с останалите 90% се свърши работата. Това е западното мислене. В България - минимум 40% подкуп, а останалите 60% са за замазване на очите на хората. Затова нищо не ни е в ред. Затова има улици, които се асфалтират всяка година. Умните политици на запад си пазят задниците - вземат по малко и дават на хората повечко. И така хората ги избират. Тук всичко е на юруш - един мандат ще цоцам, после цял живот няма да работя. Това е лицето на бълграския политик. Ако това може да се нарече лице :)
цитирайАко се замислиш по-философски, кой се занимава с политика? Каква може да е целта на някой, който иска да е на държавна служба при тези мизерни заплати там? Ако си кадърен, в частния сектор ще изкарваш много повече. Ако не си - ще гледаш да се скатаеш някъде и да си правиш далаверките. И това не е патент само на България, а на целия свят. Разликата е, че нашите са нагли и напълно безскрупулни и като вземат, не искат да дадат нищо на хората, които са ги избрали.
Пример: една обществена поръчка за 1 000 000 лева. Да кажем, че се отбият 10% за подкуп, а с останалите 90% се свърши работата. Това е западното мислене. В България - минимум 40% подкуп, а останалите 60% са за замазване на очите на хората. Затова нищо не ни е в ред. Затова има улици, които се асфалтират всяка година. Умните политици на запад си пазят задниците - вземат по малко и дават на хората повечко. И така хората ги избират. Тук всичко е на юруш - един мандат ще цоцам, после цял живот няма да работя. Това е лицето на бълграския политик. Ако това може да се нарече лице :)
55.
анонимен -
dino
20.03.2010 07:30
20.03.2010 07:30
Явлението Бойко е уникално и не повтарящо се до сега ! Имам едно странно чувство че се повтарят нещата вече 20 години и че народа ни залита и гласува за всяка новопоявила се партия с надеждата за по добър живот и времена ! Както се вижда когато една партия се качи на власт не търси отговорност от предишните управлявали и крали до безбожие некадърници. Или както се казва -"Гарван гарвану око не вади" Всичко е сценарий на дългоуправлявалото- БКП ( БСП). Както се вижда в момента се вдига много голяма пушилка -как се ловят бандитите, арезултати -никакви. Решение на въпроса може да има единствено и само ако народа се събуди и измете всички партии и на власт издигне експертно правителство което да мже да контролира.Чак тогава щте можем да понесем несгодите които ни очакват за в бъдеще по добре ! Сега обаче на власт са некадърници при които не ни очаква нищо добро.
цитирайТърсене